fason iş ilanları
fason iş Verenler : Çeyiz nevresimi ve masa örtüsü diken fason atölyeler aranıyor

Bursa Tekstil Etiketler

10 15 20 30 makinayla calisan fason atolyeler (1) 25000 cocuk sapkasi dikim isi verilecek (1) acil fason dikim isi arayanlar (1) anket doldur para kazan (1) bayan elbise diktirmek isteyenler (1) bayan giyim fason dikim isleri (1) bebe toptan satis (1) bebe toptancilari (1) bursa duz makinaci recmeci overlokcu bayan eleman ariyoruz (1) bursa fason is veren firmalar ariyorum diyenler (1) bursa fason atolyeye duz makinaci ariyoruz (1) bursa fason dikim atolyeleri arayanlar (1) bursa fason dikim atolyesi arayanlar (1) bursa fason is ariyorum (1) bursa fason is bulabilecegim siteler (1) bursa fason is veren firmalar bul (1) bursa fason is veren firmalar ilanlari (1) bursa fason is verenler ariyorum (1) bursa konfeksiyon is ilanlari (1) bursa overloktan anlayan bayan eleman (1) bursa recme kullanabilen bayan dikim elemani araniyor (1) bursa tekstil dikim isi verenler (1) bursa tekstil firmalari is ilanlari (1) bursa tekstil is eleman arayanlar is ilanlari (1) bursa tekstil is ilanlari (1) bursa toptan satis yapan tekstil firmalari (1) bursada faaliyet gosteren tekstil sirketleri (1) bursadaki tekstil firmalari (1) bursanin en iyi fason dikim atolyesi (1) cocuk dis giyim (1) cocuk elbiseleri toptan satisi yapan firmalar (1) cocuk elbisesi toptan (1) cocuk giyim urunleri (1) cocuk ic giyim (1) dikim makinasinda calisabilecek bayan eleman (1) duz makinaci bayan arayanlar (1) ek gelir iş (1) eve iş (1) eve iş arıyorum (1) evlere Fason is verenler (1) fason atolyelere is verilecektir (1) fason atolyeye makinaci bayan araniyor (1) fason dikim isi veren tekstil firmalari (1) firma rehberi fihristi (1) internetten para kazan (1) is elbisesi imalati yapan firmalar (1) is onlugu is onlukleri imalati (1) istanbul toptancilar (1) masa ortusu dikim isi veren firmalar (1) merter tekstil toptancilari (1) nevresim dikme isi ariyorum (1) nevresim takimi dikim isi veren firmalar (1) nevresim takimi dikim isleri (1) para kazanma yontemleri (1) tekstil firma rehberleri (1) tekstil is ilanlari (1) tekstilcilerin firma rehberi (1) toptan fiyatina tekstil urunleri (1) toptan satis yapan tekstilciler (1) toptanci tekstil firmalari (1) turkiyedeki tekstil firma rehberi (1) turkiyedeki tum is elbisesi ureten tekstil firmalari (1) yanmayan is elbiseleri (1) yanmaz kumastan is elbiseleri (1)

TEKSTİL İŞ İLANLARI FASON

TEKSTİL İŞ İLANLARI FASON

Popüler Yayınlar

20 Nisan 2015 Pazartesi

Çeyiz nevresimi ve masa örtüsü diken fason atölyeler aranıyor

nevresim dikenler
nevresim dikenler

Çeyiz nevresimi ve masa örtüsü diken fason atölyeler aranıyor
Çeyiz nevresimi ve masa örtüsü diken fason atölyeler aranıyor
BURSADA FAALİYET GÖSTEREN - ÇEYİZ NEVRESİMİ VE MASA ÖRTÜSÜ DİKEBİLECEK FASON ATÖLYE ARANIYOR : Tüm takımıyla birlikte, çeyizlik nevresim takımı ve masa örtüleri dikebilen fason atölyeler aranmaktadır. 0 538 411 72 70 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz. Çeyiz nevresimi ve masa örtüsü diken fason atölyeler aranıyor. bursadaki fason atölyeler tercih edilecektir.

39 yorum:

  1. Nevresim,masa örtüsü vs.istediğiniz model dikilir.

    YanıtlaSil
  2. Nevresim,masa örtüsü vs.istediğiniz model dikilir.

    YanıtlaSil
  3. ayça hanım

    kesim işi de yapabiliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  4. bursa reyhanda ev tekstili ve çeyiz üzerine atölyem var. Her türlü nevresim, pike, masa örtüsü ürünleri hazırlanır. işlerimizde temiz çalışırız sizinle çaışmak isteriz. tel. no 05348772145 nodan bize ulaşabilirsiniz. mevcut makinalarımız 380 bernina 2 ad., 950 bernina 1 ad., 2174 bernina 1 ad., 5 iplik overlok 1 ad., düz dikiş 1 ad.

    YanıtlaSil
  5. demirtaşta oturuyorum sanayi tipi düz ve dört ip overlokla adan zeye ev tekstili dikiyoruz iş istiyoruz yirmi yıllık bayan terzisiyim tel 05332393977

    YanıtlaSil
  6. düz ve overlok adan zeye dikiş dikilir bursa demirtaş tel 05332393977

    YanıtlaSil
  7. bursa demirtaşta otoruyorum ev tekstili gizli ve düz fermuar düz ve overlok adan zeye evtekstili dikilir t no 05332393977

    YanıtlaSil
  8. bursa da kendi evimde 1 düz 1 ovarlok makınam var ne iş olursa yapılır tercubem var 05452540822

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Yalovada 25 makina ve 15 çalışan personelle faaliyet gösteren atölyem vardır.Parkurum nevresim takımı dikmek için uygundur.Uygun bulunması halinde firmalara fason ürün dikmek isterim.
    Saygılarımla

    Üzeyir ERDOĞAN
    0537 360 82 17

    YanıtlaSil
  11. Magnolya home ev tekstili yapılır masaörtüsü namazlık pike peçete banyo takımları kaşklık çarşaf takımı havlu vs ev tekstilini içeren her çeşit ürün itinayla yapılır 10 adeten 2000000 adete kadar yapılır . Bahçeli evler istanbul irtibat no 05368202286

    YanıtlaSil
  12. 2 ad düz makinem ile evde çalışacağım fason işi arıyorum Demirtaş/Bursa 0537 496 31 76

    YanıtlaSil
  13. şanlıurfada çeyizlik dikiyorum çeşitler çamaşır üstü.buzdulabı üstü.ütü masa üstü.kirli çamaşirsepet üstü gelin minderi.hurç büyük ortaboy küçük.seccade.kuran kabi vesayre toptan satişimizde var fasonlukta yaparız tel0542 442 80 30

    YanıtlaSil
  14. 5 kişilik atölyemde hem dokuma hem ev tekstili işleri özenle dikilir yer küçükçekmece kanarya 0546 2337221

    YanıtlaSil
  15. 2 elektironik sinser 4 ovarlokla her cesit dikim isi yapilir

    YanıtlaSil
  16. Bursa evde overlok recme duz dikis makinam var dikis isi ariyorum 05335236433

    YanıtlaSil
  17. İlanınız hala geçerlimi yatak örtüsü pike takımı nevresim takımı fason dikilir 5352189552

    YanıtlaSil
  18. Marion Fraiss
    sanalyus
    Oytac inşaat Ayancık ilçesinde inşaat sektöründe hizmet vermektedir.
    Sleeve Tattoos

    YanıtlaSil
  19. Bursa Osmangazi de oturmaktayım.Şal,masa örtüsü,nevresim,yastık,bez çanta her türlü dikim işleri itina ile dikilir.Zamanında teslim edilir. ilkancan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Nevresim pike masa örtüsü her türlü çeyizlik dikim işi yapılır

    YanıtlaSil
  21. Atölyem var 4 ip ovarlok düz dikiş recme makinalarim var fason işi yapıyorum

    YanıtlaSil
  22. Atölyem var 4 ip ovarlok düz dikiş recme makinalarım var fason işi arıyorum görükle göçmen konutları Bursa nilüfer 0536 586 66 41

    YanıtlaSil
  23. Nrcn ben yatak ortusu kesim isi yaptım varmi kesim işi eleman lazimmi

    YanıtlaSil
  24. Telefon numaram 05312524838 kumaş kesim işi ariyorum yatak örtüsü işinde çalıştım ama diğer kesim işlerinize en kısa zamanda öğrenir yaparim

    YanıtlaSil
  25. Perde dikim ustasıyım her türlü model dikimi ypılır .metre başı dikim işi arıyorum.

    YanıtlaSil
  26. Masa örtüsü ustasiyim eve iş arıyorum 0539 651 59 46

    YanıtlaSil
  27. düz ve overlok dikim işi istiyorum Demirtaş 05332393977den ulaşabilirsiniz evimde çalışıyorum

    YanıtlaSil
  28. İstanbula neden yok kargo heryere ulaşır

    YanıtlaSil
  29. İş varsa atölyem var bende almak istiyorum acil işe ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  30. Evde düz overlok var masa örtüsü yastık yüzü çarşaf peçete dikerim acil işe ihtiyacım var 0553 713 22 83

    YanıtlaSil
  31. Sadece iş istiyorum neden bulamıyorum neden ya nevresim yastık masa örtüleri vs dikiyoruz05437808054

    YanıtlaSil
  32. dikim değil ama ütü ve paketlemeye talibim 0224 413 24 46

    YanıtlaSil
  33. Bizde dikeriz yerimiz gursu donus yapin

    YanıtlaSil
  34. Bursa cumali kizikta oturuyorum her is yaparim bi ovarlok bide düz otomotik makinam var

    YanıtlaSil
  35. Bursa da yastık ve masa örtüsü dikecek atöye varsa bana ulaşsın 05447897715

    YanıtlaSil
  36. Sanayi makinam var 2 kişiyiz fason iş istiyorum

    YanıtlaSil
  37. Ben gülay Bursa osmangazi otomatik makinam var 2 kişiyiz fason iş istiyorum

    YanıtlaSil

BURSA FASON İŞ ARAYANLAR

İSTANBUL DENİZLİ BURSA TEKSTİL FİRMALARI VE FASON İŞ VEREN FİRMALAR LİSTESİ - BURSADA FASON İŞ ARIYORSANIZ İRTİBAT BİLGİLERİ ARIYORUM: bursafasonisariyorum@gmail.com